wrapper

بانک آینده در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی، اقدام به راه‌انداری باشگاه مشتریان خود با نام ایران کارت نموده است. در این طرح که بر اساس تجربیات موفق در کشورهای مختلف برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود، خدمات ویژه خرید به دارندگان کارت ارائه می‌گردد.

ادامه مطلب...

امروزه یکی از بزرگترین چالش‏های پیش روی مدیران مجموعه‌های معظم اقتصادی، تعامل فعال، مترقی و نظاممند با جامعه‌ی بزرگ سرمایه‌های انسانی با سلایق متنوع و متکثر است. افزایش رقابت بین بنگاه‏های اقتصادی و نیز لزوم توجه به سرمایه‌های انسانی به عنوان قلب تپنده‌ی آنها، علاوه بر دشوار ساختن خدمت‌رسانی، سبب بروز خلاقیت و گشودن افق‏های جدید در حوزه‏ تعاملات و ارائه خدمات به این منبع کلیدی شده است.

ادامه مطلب...

معرفی باشگاه پذیرندگان تجارت الکترونیکی تات:

از آنجا که رسالت شرکت تجارت الکترونیکی تات تامین حداکثری رضایت خاطر پذیرندگان خود می باشد، لذا این شرکت با هدف افزایش سطح خدمات و کسب رضایت پذیرندگان و تعاملات هرچه بیشتر فی مابین، اقدام به تشکیل باشگاه پذیرندگان شرکت تجارت الکترونیکی تات نموده است. تا از طریق این باشگاه منابع و امکانات متناسب با سطح وفاداری و ارزش آفرینی هر پذیرنده تخصیص و توزیع یافته و از این رهگذر تلاشی مشترک در جهت تحقق اهداف برنامه صورت پذیرد.

ادامه مطلب...

باشگاه مشتریان بانک ملت ، یک محیط پویا وصمیمی است که تلاش داریم از طریق آن، شما را به عنوان دوستان خود در کنارمان داشته و ضمن خلق مزیت هایی علاوه بر خدمات متعارف بانکی، جدیدترین طرحها را به شما معرفی کنیم.
باشگاه مشتریان بانک ملت ، در نظر دارد که با اهداف ذیل فعالیت کند.

ادامه مطلب...

مطالب مرتبط

معرفی تامین کنندگان

شرکت Fujitsu

شرکت Fujitsu ژاپن ، رتبه 3 در جهان و رتبه 1 در ژاپن را در تامین سرویس های IT و صنعت ارتباطات و اطلاعات به خود اختصاص داده است. این شرکت با 173000 کارمند شبکه پشتیبانی خود را در بیش از 100 کشور جهان اداره می کند.این شرکت ارائه کننده محصولات با تکنولوژی بالا،راهکارها و خدمات مربوط به آنها است.

ادامه مطلب...

معرفی تصویری